Kosz na śmieci z pedałem okrągły 20L Paso czarny/carbon metalizowany Rotho
Opis
Kosz na śmieci z pedałem okrągły 20L Paso czarny/carbon metalizowany Rotho
- Pojemność 20L
- Klapa otwierana pedałem z trzech stron kubła
- Szczelna pokrywa umożliwia zatrzymywanie brzydkich zapachów
- Ciche zamykanie
- Gumowe antypoślizgowe nóżki
- Ramka przytrzymująca worek
- Łatwy w czyszczeniu
- Kolor IML Karbon met.
- Wytrzymałe i trwałe tworzywo
- Uniwersalny design
Wymiary
- długość: 35,7 cm
- szerokość: 30,2 cm
- wysokość: 43,2 cm
Jakość oraz trwałość
Kosze z serii PASO to produkty najwyższej jakości szwajcarskiej marki ROTHO. Świadczy o tym 20 letnia gw udzielana przez producenta. Wyglądem kosze PASO przypominają kosze metalowe, choć w rzeczywistości zostały wykonane z plastiku powleczonego folią IML imitującą metalową powierzchnię. Dzięki temu są odporne na zabrudzenia i prezentują się znakomicie nawet bez regularnego czyszczenia.
Innowacyjny
- Zalety estetyczne idą w tym przypadku z walorami użytkowymi, takimi jak chociażby cicho zamykająca się pokrywa wyposażona w innowacyjny system amortyzujący opadającą klapę.
- Kosz wyróżnia się uniwersalnością pozwalającą zastosować je w dosłownie każdym pomieszczeniu, niezależnie od sposobu urządzenia wnętrza.
- Bardzo łatwy w czyszczeniu nie pozostawia odcisków palców
Ergonomiczny
Klapa jest otwierana za pomocą wygodnego i długiego przycisku pedałowego (możliwość naduszenia z trzech stron kubła), co odciąża kręgosłup, gdyż nie trzeba się schylać w celu wyrzucenia śmieci.
Funkcjonalny
- Kosz na śmieci jest wyposażony w antypoślizgowe gumowe nóżki, które zapewniają stabilną podstawę. Zapobiega to przewracaniu się lub ześlizgiwaniu oraz dodatkowo chroni powierzchnię przed zarysowaniem.
- Dodatkowo szczelna pokrywa umożliwia zatrzymywanie brzydkich zapachów.
Szwajcarska jakość
Grupa Rotho opracowuje, produkuje i sprzedaje wyroby z tworzyw sztucznych w branży dóbr konsumpcyjnych. Produkcja odbywa się w Szwajcarii gwarantując najwyższa jakość wykonania.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.