REKLAMACJE

Wszystkie produkty, które sprzedajemy objęte są gwarancją producenta. Gdy produkt nie działa poprawnie można skontaktować się bezpośrednio z Autoryzowanym Serwisem Producenta w celu ustalenia szczegółów przebiegu procesu reklamacji. W większości przypadków reklamowanie towaru bezpośrednio u producenta przebiega znacznie szybciej i sprawniej niż przy odsyłaniu produktów do sprzedawcy.

 

Wadliwy produkt można również odesłać na adres naszej firmy, lecz w tym przypadku należy mieć na uwadze wydłużony czas oczekiwania na który składa się czas transportu towaru z firmy Bodex do seriwisu, naprawa/wymiana na nowy, transport z seriwsu do firmy Bodex, a następnie wysyłka naprawionego towru na adres klienta.

 

Uwaga! Przed odesłaniem wadliwego towaru na adres formy Bodex konieczne jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego znajdującego się poniżej. Po wysłaniu formularza otrzymacie Państwo numer reklamacji RMA który należy nakleić w widocznym miejscu na paczce.

 

Paczki, które nie zawierają numeru RMA nie będą przyjmowane!

 

Adresy Autoryzowanych Seriwsów umieszczone są na karcie gwarancyjnej.

 

Jeśli mają Państwo pytania lub problem ze znalezieniem adresu serwisu, prosimy o kontakt poprzez formularz w dziale POMOC.

  • Przepisz kod z obrazka *

© Comarch SA 2017. All rights reserved Powered by Comarch e-Sklep ®