Czas realizacji i  dostawa

Zapewniamy Państwu szybki i bezpieczny transport dzięki realizacji wysyłek za pośrednictwem renomowanej firmy kurierskiej GLS.

GLS

Wszystkie zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 14. W przypadku złożenia zamówienia po godzinie 14, towar jest wysyłany w nastepnym dniu roboczym.


Zazwyczaj paczki są dostarczane do klienta już nastepnego dnia (przy złożeniu zamówienia do godziny 14)!


W momencie przekazania przesyłki firmie kurierskiej otrzymasz od nas informację drogą elektroniczną z numerem listu przewozowego. Korzystając z opcji śledzenia przesyłki na stronie https://gls-group.eu/PL/pl/grupa-gls, 24 godziny na dobę możesz sprawdzać, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka.

W razie dalszych pytań dotyczących statusu przesyłki skontaktuj się z firmą kurierską GLS pod numerem infolinii 804 262 262 (dla telefonów stacjonarnych) lub 46 814 82 20 (dla telefonów komórkowych).

 

Co zrobić gdy przesyłka nie dotarła?

Przesyłka nie dotarła do Ciebie mimo upłynięcia 7 dni roboczych? W tym wypadku prosimy Cię o kontakt z naszym biurem obsługi klienta, abyśmy mogli sprawdzić, gdzie znajduje się przesyłka, bądź w razie potrzeby zlecić jej poszukiwanie. Powiadomimy Cię również, co robić dalej. W tym celu wyślij e-mail na adres bartek@ihaa.pl bądź skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 607 914 141

© Comarch SA 2017. All rights reserved Powered by Comarch e-Sklep ®